Dağların zirvesinde ayak topu oynuyorlar

– Dağların zirvesinde ayak topu oynuyorlar

Gümüşhane’nin Kürtün ilçesinde bulunan stadyumu görenler şaşkınlıklarını gizleyemiyor

Sporcuların tek sıkıntısı stadyum dışına giden cümlesi vurdumduymaz yayımlamak

GÜMÜŞHANE – Gümüşhane’nin Palan ilçesinde dağların konusunda yapılan Palan Stadyumu görenleri şaşırtıyor. Bolivya ve İsviçre’nin faziletli kesimlerindeki statlara haddinden fazla mümasil stadyumdaki sunu iri ağırlık bütünüyle kaçtığında idraksiz deklare etmek.

Toyluk ve Spor Bakanlığı tarafından ilçede canlı eksiksiz vatandaşların hizmetine sunulan stadyum kıvrım kıvrım yollarla ulaşılması ve manzarasıyla dikkat çekerken hele üniversite gençliğinin deste gösterdiği stadyum İsviçre’deki Ottmar Hitzfeld stadyumuna benzetiliyor.

Engebeli araziye sahip ilçenin Köyiçi Mahallesi, Düzhozan Mevkiindeki tıpkı tepenin üzerinde yapılan ve 2020 yılında hizmete giren stadyum büklüm büklüm yollarıyla görenleri şaşkına çevirirken, manzarasıyla üstelik namına hayran bırakıyor.

İsviçre’de düz düz FC Gspon isimli topluluk yoluyla mergup Ottmar Hitzfeld Stadyumuna benzerliğiyle ilgi çeken Kürtün stadında ayak topu oynayan sporcular da bu birlik dolayısıyla FC Gspon takımını Palan’e nida ederek hukuk maçı avutmak istediklerini söyledi.

“Yükseklikten dolayı akciğerlerimiz daha gani çalışıyor”

FC Gspon takımını Palan’e çağırma eden Hasan Çavuşoğlu, ” Karadeniz’dahi vadi düzlük olmadığı amacıyla dağlık benzeri alandayız. Bu nedenle futbol ibnelik etmek için bu stadı kullanıyoruz. İsviçre’nin Gspon takımı varmış yeniden bire bir şekilde dağlık bir alanda müesses amatör bire bir kulüp. Onları üstelik buraya davet ediyoruz. Onlarla ayak topu atlatmak isteriz. Solunum sıkıntısı olmadığı sürece iş olmuyor. Ferah Ferah oynayabiliyoruz. Bizim üzere avantajlı. Biz buralarda oynadığımız üzere akciğerlerimiz elan bereketli çalışıyor” dedi.

“Bura Ottmar Hitzfeld stadı olsa beğenirdiniz ama bura Kürtün”

Statta karşılaşma oynandığı esnada bazı bazı sis çöktüğünü ve tek madde göremediğini belirten Palan MYO okul takımı kaptanı Ayhan Yılmayan ise “Antrenmanlarımızın çoğunu burada gerçekleştiriyoruz. Haddinden Fazla kulüpte oynadım ama bu kadar yükseklikte tıpkısı stat görmedim. Atmosferi ve havası haddinden fazla güzelce. Bulutların üzerinde oynuyoruz, arada sırada sis kapatıyor sahayı ayn gözü görmüyor. İsviçre’üstelik kâin Ottmar Hitzfeld stadı ile üstelik bir. Benzeri orada tıpkı burada var herhalde bambaşka bilmiyorum. Burası Ottmar Hitzfeld stadı olsa beğenirdiniz ama burası Palan ve daha ferah” ifadelerini kullandı.

“Yegâne sıkıntımız top kaçtığında kalın kafalı ifade etmek oluyor”

Alıştırma yaparken kendisini bulutların süresince bulduğunu anlatan Oğuzhan Ataş birlikte “Adana Çukurova’dahi saha arazilerde maç yapıyorduk amma buraya geldik dağın zirvelerine stadyum yapmışlar. Şu dakika bulunduğumuz düzlem dereden 1000 metre yukarıda. Yaylalarla sınırız, bulutların zarfında egzersiz yapıyoruz. Tabiat harikası haddinden fazla evire çevire benzeri düzlük. Tek sıkıntımız heyetiyle kaçtığında düşüncesiz ilam etmek oluyor. Gspon takımını buraya çağırma ediyoruz, gelsinler bir karşılaşma yapalım, burayı lansman gezdirelim” diye niteleyerek konuştu.